søndag den 29. august 2010

Er du flad - gå i Bilka...

... Er mildt rystet!

Fik lige en historie serveret af veninde her idag på cafe.

Hendes mor havde været i Bilka. Foran hende stod et par med en velvoksen indkøbsvogn med tilhørende overload ad nyindkøbte varer.

De smuttede uden bonen og en anden forbipasserende mandsling snuppede den - altså bonen - og anråbte en vagt med påstand om at parret havde stjålet hans varer.

Uden bon kunne de ikke bevise, at varerne var deres og måtte aflevere dem til tyven.

Hvad gir I ???!!

Det kræver satme is i maven du - og jeg vil altid huske mine boner fremover.

2 kommentarer:

  1. Kedelig historie. Jeg tænker dog at parret måske havde brugt betalingskort og dermed kunne dokumentere at de havde betalt for varerne. Måske kunne ekspedienten bevidne hvem der betalte og aller sidst er der jo video overvågningen.

    Men frækt er det.

    SvarSlet
  2. Såvidt jeg forstod på min veninde så betalte parret kontant. Politiet valgte derfor, trods flere henvendelser om det modsatte at lade tvivlen komme tyven til gode - han havde jo bonen.

    Men ellers kender jeg ikek alle detaljer.

    og ja - satans frækt!

    SvarSlet